درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • با گردو چه چیزی بخوریم؟ مکمل گردو

    با گردو چه چیزی بخوریم؟ مکمل گردو

  • 10 مزیت غافلگیرکننده گردو که  از آنها اطلاع نداشتید

    10 مزیت غافلگیرکننده گردو که از آنها اطلاع نداشتید

  • فواید خوردن گردو امریکایی در دوران حاملگی

    فواید خوردن گردو امریکایی در دوران حاملگی

  • نهال گردو امریکایی و نحوه کاشت آن

    نهال گردو امریکایی و نحوه کاشت آن

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
با گردو چه چیزی بخوریم؟ مکمل گردو
  • تاریخ ارسال : جمعه 16 مهر 1400
  • بازدید : 38 مشاهده

تا زمانی که انسان وجود داشته است ، ما در جستجوی غذایی بوده ایم که نه تنها ما را سیر نمی کند بلکه به ما تغذیه می دهد. برای من ، خوردن دسر یک امر قلبی است ، اما طبق علم ، خوردن همه چیز یک تجربه حسی است. حواس ما به جنبه های مختلف غذا مانند ظاهر ، طعم و بو آن واکنش نشان می دهد. بنابراین ، هنگام ترکیب طعم های مختلف ، مراقبت از سه مورد ذکر شده مهم است.

باور کنید یا نه ، ترکیبات طعمی که امروزه از آن لذت می بریم ، تحت تأثیر نتایج این جستجوهای اولیه برای یافتن غذایی است که نیازهای تغذیه ای را برآورده می کند و در عین حال از بیماریهای تکامل جلوگیری می کند. جفت شدن طعم یکی از جنبه های مهم دنیای آشپزی است. بدون آگاهی از اینکه چه طعم هایی مکمل یکدیگر هستند ، شما در حال حاضر از شراب قرمز خود با تعداد زیادی پنیر مختلف لذت نمی برید. اگر از علم مربوط به ترکیب طعم آگاه هستید ، هیچ چیز نمی تواند شما را از ایجاد جادو در آشپزخانه های شما باز دارد. به همین دلیل است که من می خواهم کمی در مورد ایجاد جفت های طعم دهنده با شما در میان بگذارم و با تمرکز بر جفت های طعم گردو ، همان را نشان خواهم داد

هنر جفت شدن طعم

ایجاد جفت های طعم فقط در مورد درک این است که کدام دو یا چند طعم متفاوت را می توان به خوبی ترکیب کرد تا در هنگام خوردن دسر و غذا تجربه ای مثبت ایجاد شود. برای اینکه بدانید چه طعمی با چه چیزی همراه است ، باید ترکیب طعم دهنده یعنی مشخصات شیمیایی یک ماده را درک کنید. این شامل عطر ، بو ، طعم و طراوت یا تندی هر یک از مواد است. همه اینها با هم در خور خوشایند قرار می گیرند. علاوه بر این ، دما ، رنگ ، بافت و صدا نیز وجود دارد.
همه چیز درباره گردو

گردو یکی از مواد پرکاربرد در دنیای آشپزی است. واقعیت جالب: گردو از منطقه مدیترانه و آسیای مرکزی سرچشمه گرفته است و سالهاست بخشی از غذای ما بوده است. اگر شما مدتی من را دنبال کرده اید ، خواهید دید که من از استفاده از گردو در دسرهای خود دریغ نمی کنم. گردو طعم کمی پیچیده دارد ، به این معنا که بافت آن ملایم ، میوه ای و خاکی است.

جدا از پیچیدگی طعم آنها ، چیزی که گردو را به یک آجیل فوق العاده تبدیل می کند ، مزایای سلامتی زیادی است که آنها ارائه می دهند. آنها به دلایل درست "غذای مغز" نامیده می شوند و همچنین تأثیر مثبتی بر قلب ما دارند. آنها همچنین دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند. گردو حاوی مقدار قابل توجهی چربی است اما همه آن سالم است! همچنین امگا 3 موجود در گردو برای دفع افسردگی مفید است. منظورم این است که بی خیال! آیا سالم تر از این می شود؟

یکی از چالش های استفاده از گردو این است که اغلب اوقات گردو به عنوان طعم دهنده اصلی در دسرها عمل نمی کند. اما من موفق شده ام چند روش پیدا کنم تا گردو بدرخشد و آن را ستاره یک دسر کند. دسرهایی که گردو عنصر اصلی وبلاگ من بود شامل موارد زیر است

علاوه بر اینها ، دستور العمل های زیادی وجود دارد که من از گردو به عنوان یک ماده مکمل استفاده می کنم ، زیرا غنی و خاکی است که یک دسر نیاز دارد. این دستور العمل ها را در وبلاگ بررسی کنید تا همان را تجربه کنید!

گردوی کالیفرنیا

آنچه من را در وهله اول در مورد گردو و طعم گردو به فکر فرو برد ، بازدید من از باغ گردوی پوست کاغذی کالیفرنیا به عنوان بخشی از سفر اخیر من به ایالات متحده بود. این بازدید از باغ گردوی کالیفرنیا بی نظیر بود. این یکی از روشنگرترین تجربیاتی بود که من در این مدت تجربه کردم. مردم در گردوی کالیفرنیا معتقدند که فراتر رفتن از سطح گردو و درک اجزای موجود در پوست گردو برای بدست آوردن بهترین ترکیب طعم با گردو بسیار مهم است.
جفت های طعم گردو

همانطور که در بالا اشاره کردم ، گردو طعم کمی پیچیده دارد ، به این معنا که بافت آن ملایم ، میوه ای و خاکی است. چنین طعم چند بعدی باعث می شود ترکیب طعم با گردو یک کار چالش برانگیز اما قطعاً رضایت بخش تر باشد! تحقیقات زیادی در مورد ترکیب طعم با گردو انجام شده است و من در مورد آن مطالعه کرده ام. در اینجا برخی از جفت های برتر طعم گردو آورده شده است:

1. سیب و گردو

یکی از معروف ترین جفت های طعم دهنده گردو سیب و گردو است. برخی می گویند این دو دست به دست هم می دهند و می توانند یک دسر هم سالم و هم دلچسب درست کنند. سیب مقدار کمی تندی دارد و وقتی با گردو ترکیب شود ، میزان اسیدیته کاملی را برای یک دسر فراهم می کند. یکی از این دستورها در وبلاگ کیک سیب ، شاه توت و گردو است.


2. دارچین و گردو

گردو با ادویه جات مانند دارچین و میخک بسیار خوب ترکیب می شود. هیچ چیز مانند ترکیب آجیل با شیرینی ملایم و ادویه همراه با گرما به راحتی نمی گوید. هر زمان که به دارچین و گردو فکر می کنم ، ذهنم به طور خودکار به سراغ کیک هویج می رود زیرا یک کیک هویج کامل همیشه مقداری دارچین و مقداری گردو خرد شده در خود دارد.

این ترکیب طعم گردو با دارچین و گردو همچنین می تواند به عنوان ترکیب اصلی در دسرهایی مانند کیک قهوه ای گردوی دارچین عمل کند. این یک دسر عالی برای فصل پاییز است و این آغوش گرم است که در هوای سرد به آن نیاز دارید.


3. کارامل و گردو

از آنجا که بافت گردو کمی خاکی است ، یکی از ترکیبات طعم گردوی مورد علاقه من زمانی است که با چیزی شیرین مانند کارامل ترکیب شود. منظورم این است که شما از خوردن کارامل و فواید گردو برای سلامتی برخوردار شده اید. این تقریباً یک نسخه کامل از دسر بدون گناه است

4. خرما و گردو

یکی از جفت های کلاسیک طعم گردو خرما و گردو است. بافت ترد گردو کاملا با شیرینی طبیعی خرما مطابقت دارد. دسرهای مبتنی بر خرما و ترکیب گردو برای ماه های زمستان مطمئناً مورد استفاده قرار می گیرد!


5. موز و گردو

آیا می توانید یک میوه و آجیل دوتایی برجسته تر نام ببرید؟ من فکر نمی کنم هم موز و هم گردو سرشار از ویتامین هستند. باز هم ، شیرینی موز کاملاً با طعم و مزه گردو تطابق دارد. من در حال حاضر در مورد تهیه پنکیک موز با گردو خرد شده برای صبحانه سالم فردا فکر می کنم. تو چطور؟

https://omdebazaar.com